Hea~ing @ 尖尖

星期六…約左MSS去睇鬼片…見橫掂要出來…不如早D出….
想行街…但係…成個harbour city 好似買野會送500蚊CASH咁…
好多人…結果去左食個TEA算…

hea~ing 的一個下午…….
好好味但好”漏”的一個TEA SET…

食完TEA去左搵MIKEMIKE….睇袋睇到忘哂形…MSS打左比我5次我都唔知….
揀來揀去….又係覺得都係黑色最令…但係..黑色又係要閃金銅色…令我又要諗下!
跟住又食壽BSSSSSSSS….好耐無食…

唔知係咪太耐無食…可能又太飽…..好似唔好味….

之後就睇左唔知咩to the hell….唔記得左個名
OK好睇…好多笑位…我鐘意隻羊….好串串咁….
但其實全套戲我有70%係係度睇自已隻手指…因為真係好驚!!!

MSS要返公司做野…真慘…
我就自已坐火車返屋企…
見到個電話同呢個大大個O既蝴蝶…真係愛死你…
耳仔不停REPEATREPEAT&REPEAT 容祖兒的認錯…..真係好好聽….

 

 

Leave a Reply

