買啦買啦

呢個牌子我第一次買。Bortsprungt. 係 Muchacha既朋友。

要睇Muchacha既作品。可以搵返我以前既post。

應該係上年秘書節既出現過!

Bortsprungt. d衫貴到嚇死人。多數都以好QQ既創作為主。



先令我心動既係呢條小貓咪裙仔。可惜訂唔到

睇下有無機會季尾大減價時去一去啦。去到就買:)

第2條中哂既係呢條過季juicy

我記得我係shop見過。但我唔明點解我唔買

應該係當時仲幫緊個律師仔做妹仔做到人都癲我無心機行街扮靚靚

佢係11/SS 既item。換言之佢上年12月至今年1/2月已經賣緊

加上阿sa效應。呢條裙仔唔駛等減價都已經賣哂。

我最後係睇哂所有可以ship過黎香港既online shop都無

我又任性地點都要買到。我走左上ebay。幾日就上去睇一次有無全新既放出黎

結果又任性地比我買到 :)小快樂!

最電中我既係佢既袖口位。靚到無朋友。高貴到無朋友。勁襯我


仲有當然佢佢背背既蝴蝶結。你講得岩。我有d野真係幾執著同堅持的

我好堅持我自已為是既高貴同思想。我覺得係屋企用個有碟既茶柸沖檸檬荼。都可以好高貴

你由我啦。我係咁。我有超級公主病。仲要超enjoy我有公主病

睇時我生個女。我都會教佢。做女仔一定要有公主病。好變態

我好堅持就算低低同短短。我都係好高貴同好可愛的。有人睇係你既榮幸麻

多謝大家忍受同配合。kekeke

Leave a Reply

