搵屋搬。Happy馬仔地

原先無諗住咁快搬之下。睇睇下返而係我搬先。

揀左好耐地點。最先係揀大坑。因為我超鐘意呢個地點。

但成個area唯一鐘意既係第一閣。但係大部份都要17K以上。而且無盤比我揀。

接住Mr T.幫我搵左幾間馬仔地。有一間價錢好OK的但係最後租唔到。真係睇到燥哂底。

因為我時間已經好少。但仲要抽時間出黎睇樓好難燥哂!

呢間豪軒係朋友介紹。一梯一伙。一上去就好鐘意。

成個裝修都係我好OK既野。特別係個廚房。廚房都望馬埸景真係好得。

但我最後都無落票既原因係。業主要殺我16K。

其實16K呢個質素唔算貴。我上過好多間要你17/8K的都係醜到無朋友。

但最唔得既係我上完去成身都起哂一粒粒。間屋好多一隻隻野。

不過間屋我真係好鐘意 。打個blog記念下啦





Leave a Reply

