my new place – F10home

1月9日就正式搬入去。

最終竟然係呢度我真係完全無諗過。一晚之內睇左華蘭花園。南豐。康景。帝景峰。

華蘭係最方便。但我有100個唔想係呢度住!

靜。係我唯一既要求。屋大細對我黎講無咩所謂。但我好需要靜

方便。要靜又要方便就真係好難。但行去MTR只係十分鐘好岩阿仔既要求。去吉豬島只係7分鐘。feel so good!

第一次租屋住。房東係上海人。怕煩。同我最夾。

間屋企全白色既裝修。無用主燈。全部係射燈我最like ! 仲要2房變1房我超like ! 包哂全屋家C電器搬衫就住得。

好幸運遇到Mr.寶寶熊幫我搵樓。我係一個超麻煩既客人。多謝你既包容!

我希望我有日有錢買得起呢度。

Leave a Reply

