Rings @ Van Cleef & Arpels

其實所有野都只係好理所當然咁進行。
我仍然好期待張志明同古天樂!我揀左咁樣既結果唔係我放棄。
人生有好多個無奈。現實並沒有幾多個春嬌與志明。亦沒有幾多個古天樂。

終於帶左佢返屋企。係我最鐘意既Perlee
我覺得30ct已經好夠。呢個SIZE既鑽石好似暴發戶。
因為我覺得呢D應該要尊重你既決定。所以我都無堅持。多謝你 :)

我揀呢套介子果時我諗起潮童宅男先生。
佢將Van Cleef 介子既價錢比喻為MAC AIR 11“ 13“同 MAC PRO。笑死我。

Anyway。最後Toujours 2mm Rose 勝出了。我鐘意佢夠低調!
原先係諗住買白金的。但係我呢期中左蘋果毒。對玫瑰金有100個喜愛。

*********


photo copy from Chiewata
宅男的價值觀
http://chiewata.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

Tagged , ,

Leave a Reply

