裙褂@cocoon

尋日同媽咪講當日既PLANNING。佢話唔擺酒絕對無問題。但一定要去男家jump茶。
哦。是但啦。租多套褂lor。

我知道林大小姐好麻煩。好有要求。再遲真係咩都無得揀。
拿拿林上網睇左掛既資料。

原本想去冠X睇勁金金果D大五福。但原來所有廣東褂都係拉拉鍊。
我覺得好唔靚。慳返。
無意中睇到應采兒果套潮褂。kekeke。好快就搵到心水。

下午2點幾打去 cocoon。6點上去睇。跟住就比埋錢攪掂。堅好快!

基本上得5套揀。3套係斜襟。2套係直襟。
我當時唔知斜襟係填房著。但我個人認為直襟比較顯廋。所以心目中已經諗住揀直襟

直襟得2套。一套係龍鳳x彩色花花。另一套係龍鳳x紫色大牧舟
但係龍鳳x紫色大牧舟太大件。著起好似偷左人件衫咁。
咁即係唔水揀。得返一套。好彩我一著就好鐘意。超靚!
#23。我鐘意佢D色好彩好靚。

cocoon比埋錢都唔比影相。改款要加錢。呢一下真係扣哂分
網上搵唔到#23
呢張相果件係最近似。著起好似細細個新年果D小朋友。好得意。

偷偷地影左個背面。keke。真係好靚。又有我鐘意既花仔係衫腳。唯係係佢條裙唔算勁靚

上網訂左呢套繡花鞋襯返。超超超爆靚。要等個半月先做好

PS:睇褂果日媽咪唔得閒。我同佢講我租左唔係傳統果D褂。佢竟然又OK wor。
仲讚呢件靚。講完價錢仲話唔貴tim。都真係唔知呢個媽咪咩構造

Tagged , , , ,

6 thoughts on “裙褂@cocoon

  1. hk228 says:

    想請問照片中的繡花鞋是從哪個網站訂的?
    因為覺得很好看,所以也想訂一對。謝謝!

  2. MelissaB. says:

    如果你唔介意既可以whatsapp我:)會覆得快d:)

  3. hk228 says:

    唔好意思,我無妳聯絡電話

Leave a Reply

