嫁妝 @ 周生生


龍鳳鐲基本上見到呢隻。已經指定要佢。但價錢靚到嚇死人。
圖中果隻幾兩金一隻。你諗下要幾多錢?
好彩佢有3個SIZE。中SIZE都有1兩6一隻。
細SIZE好d。一隻1兩。預算以內。但超爆唔大睇。因為都幾幼。得2CM度。
我同媽咪講。買中SIZE啦。我地比多D禮金啦。

媽咪其實超錫我。佢諗左一晚。
岩岩打比我同我講。阿女。買隻咁貴既又無機會帶返。好sign錢。
不如買細SIZE。再買多對差唔多價錢但大睇既。
D金器我想儀式完左後都keep住唔會law去賣左佢。所以我覺得佢個提議超好!

 另外果對我無咩要求啦咁。靚就得。以上兩隻都唔錯。太粗既我真係帶得幾唔好睇!

呢隻係網上見到人地前兩年買既。超靚。可惜無見到有得賣LU
Tagged , , , , , , ,

Leave a Reply

