嫁妝 @ 周生生 again

嘈嘈今日要去大坑做完手術幾個鐘。我自己順便CWB行幾個鐘。行左幾十間金行。
基本上金器都決定係果幾款嫁啦!

行左N咁多間周生生。我覺得時代廣場果間係最好服務亦最有禮貌。
亦最多最齊款。差唔多所有款都係度一次過再SAY HELLO
我試左N咁多對鐲。N咁多套鍊同耳環都無黑面。仲要無幫襯。
我決定會返去呢間買。應該買完一上去就的士站會比較安全!

終於見到佢個真樣。3兩一隻。一對10萬。哈哈哈。如果我老豆係李兆基。呢隻野絕對有機會屬於我。wakaka。

好難決定!都係等媽咪揀啦

Tagged , , , , ,

Leave a Reply

