W hotel? Ritz ? Felix?

因為各方面既原因。我好大機會唔會再用之前揀果間酒店。實在令我超級唔高興。

我好感動既一件事係由始至終阿仔都同我講。令到我唔開心係佢唔想發生既事情。大不了我地駛多幾萬蚊。搵過另一個場算!我覺得service比各方面既野都黎得重要。如果我既賓客話我聽服務佢地既人員唔周到我真係會勁唔開心。而正正佢地宜家連我都整到好唔開心既時侯。我絕無信心佢地會將個party攪得好。

再者。我絕對相信。我一蚊都無要你平比我既時候。我仲要同你講。我唔需要你因為我男友既關係做到我個PACKAGE好平比我而令到佢比人有話題講。我只需要一個合理既good quote。但ENDUP要比人話我R咩R物。仲要有人話我地無錢就唔會沖大頭鬼既時侯。我真係嬲到爆炸。我覺得一個WEDDING PARTY。係正式簽約既時侯問清楚細節同收費係好正常既事。但係得回來咁既態度我真係嬲到飛起。

我自已由始至終都係最鐘意係w hotel。我年頭仲同媽咪講我想係w hotel度擺cocktail。今日打去 W hotel 同 Ritz 。好好彩呢2度都有有期比我地BOOK。聽日會打埋去半島。今日收到W HOTEL既 Quote。無錯。人地係2 hours 內覆到我 quote。呢一點我超欣賞。價錢係貴過之前果間150蚊per head。但係場地上好多setup都包左。仲要唔駛講已經有車有花有蛋糕。我絕對認為件事高貴好多。人地係audi wor。我只係問你包唔包24座pickup service for my familly。

Anyway。我曾經講過如果我結婚要以我鐘意既standard去辦既話。會用好多錢。我好好彩有個好錫我既男朋友。機本上我turn down 埋之前果間酒店& confirm W hotel既話。所有我地宜家confirm既野都會係stick to 我發夢中想要既婚禮內容。超感動阿仔真係任我揀。好好彩我都遇到好多好人。DM 既 mabel… armani flori既Lobo…仲有 van cleef 既 rainbow…我呢個咁麻煩既客人你都照顧周到。Thank you so much….

Tagged , ,

Leave a Reply

