嫁衣@Elegance Wedding

中式果件裶試左一次就比錢。但到到試西式既時候。係試到憫哂。去左2次run for the dream。行左N次婚紗街。上左無數個通宵既網。都係揀唔到!

上左Elegance Wedding度試衫。足足試左20幾30套。試到個人狂燥症。

以上呢件A line第一眼見到就覺得。係佢啦。勁鐘意!因為好鐘意范范婚禮既頭紗。呢件襯果個頭紗一絕。
confirm左呢件之後。我又後悔了=.=

原因係~
返到屋企。發覺佢係抄襲某名牌既婚紗。而且真果件靚好多。
而且。真果件都唔係好貴。絕到負擔到。
攪到我心大心細!因為我最憎人著假野。
如果要我big day著假野。我會勁唔自在。
我將呢個想法同阿仔講。佢就問我。真同假真係咁重要?我答。都係架!
唉。我唔想sign左已經比左既錢。
阿仔同我講。真係唔鐘意就唔好逼自已要。轉套潮褂pre-wedding用lor! 或者借呢套去影pre-wedding lor!

Yeah!又任性成功!

Tagged , ,

Leave a Reply

