W HONG KONG CONFIRMED~

今日去左hotel confirm多少少details就簽contract同比錢啦。終於完成左埸地既問題!太好了!

直覺上負責我地個event既P小姐係新同事。因為問佢地多野都要double check左先覆到我。需然有好多野都未覆到。但我有樣野要贊佢既係佢有d野都幾擔帶。應承左你佢會做既野。佢一定會係限期前比到你。呢個係好多event manager 都未必做到的。而佢好多野都有offer到比我。但就無寫係contract度。我希望到時唔好話左有又無。因為呢D野無寫到係contract度 =.=

令我覺得佢係新同事既原因係埸地上佈置既細節佢都答唔到我。例如借檯借椅借茶具同借相架。我見好多用w hotel既新人都會同hotel借。但佢就無offer到我。好彩room reservation果邊既同事都幾幫手。希望呢D野都會好快settle倒。

Tagged , ,

Leave a Reply

