終於金價跌左少少@周生生 & TSL

呢對龍鳳鐲係我見過咁多對之中。我最最最鐘意既一對。
我睇中既係中size。1兩6一隻。以金價16000萬計算。要50K一對。
50K都OK。但係。因為佢係通花款。
要做得厚先通到花。造出黎既效果好似人地5錢重一隻既龍鳳鐲咁幼。
當然絕對過唔到媽咪果關。佢知道男家果邊有某D人對我唔好。
佢話你隻鐲咁鬼細隻。比人白鴿眼唔開心既係自已。硬係唔好買對咁唔大體架啦。

但媽咪真係好好。佢知道我好好好鐘意。佢過左一晚後打比我
佢建議我不如買預多10K。用呢個價錢買2對。
1對買返我鐘意既款既細SIZE。當買款。第時可以留返比個女做紀念。
另再買多1對傳統款。 留返將來有咩事要急錢用既時侯。吐現隻醜野都無咁心痛。
唔失禮得黎又唔會為難自已

我當然話好。因為媽咪係一個好有智慧既女人仔。
經曆左咁多野。佢好識得安排打算。
咁多年黎。我絕對欣賞同感激我媽咪對我地既養育之恩。
我同阿妹真係無話試過要我地好可憐好無自尊地生活。

戴起真係超級愛上佢。我直頭想日日當飾物帶。


我最鐘意係呢背後既如意雲。
如果阿仔爸爸果邊揀中隻同款既中size比我就開心死啦。不過。我應該係發緊夢。haha

之後就急急去埋TSL買呢套首飾。我對囍字有100個鐘意。而且呢套野清清簡簡絕對係我鐘意既style。
大花鍊同豬豬牌我都極之唔鐘意。當然人地送既我唔會話唔好。但如果自已買就一定唔買 :)

勁sssssss靚!
Tagged , , , , ,

Leave a Reply

