再買金@六福

諗住等媽咪返香港先一齊同佢再買另1隻手鐲。
我見仲有一個鐘先夠鐘去connie度試衫。又不如周圍行下睇下會唔會有我心目中既囍字手鐲。
行左幾間都無。阿仔話不如行下d細行。都無 。
行行下先到好大間六福無咩人。又入去睇下law。
坐底小姐問我想要D咩。我話我想要成隻都係囍字既手鐲你地有無架?
佢話入去保險箱睇下。幾分鐘後真係law左對十個囍字既手鐲比我。

 呢隻野就係我好想要既款式。因為我已經有龍鳳鐲。我覺得買隻全囍既會型好多
但唯一美中不足既係呢隻手鐲唔係傳統既扣。要打斜開。相對會輕d又會薄d又會易爛d。我當然想要返舊扣啦。
但小姐話呢個十全十美十囍款唔會做舊款架。因為係新潮野。 所以都無得訂造。
咁我唯有叫阿仔乖乖比錢!

女家買家妝既手續終於告一段落。我自已比呢堆囍野10粒星靚!簡直係double happyyyyyy

 完成啦。呢個係媽咪。同阿仔都有份買比我既嫁妝。多謝哂!
Tagged , ,

Leave a Reply

