Gown @ Run for the Dream – Connie

其實我煩左connie無數無數次。因為我真係一件都揀唔到。但connie真係一個超超超抵讚既小姐。
佢既服務係咁多咁多間公司最好既一個。我真係要錫哂你!

有珠片既。我唔要。有閃野既。唔駛比我啦。
太窄既款。我又唔岩。

white by vera wang系列我試左很多條!
之前第一次去無影底相。笨豬左。 終於最後都一致覺得
果件係最好的!我個人太活潑。縱使我真係好愛高貴既款式。奈何我真係好唔襯。
在唔要barbie裙但我發覺我著barbie裙好睇好多既情況下。 我作出左少少平衡。

至於送客既衫。我當然係揀返我最愛既marchesa。發夢都掛住既果件marchesa。wakaka

Tagged , , , , , , ,

Leave a Reply

