買西裝@agnes b.

如果識得我地。你就會知道阿仔係D食極唔肥。成身都無多餘肉地既人<<< 極之令人想打佢。由其係我呢D飲水都會肥既人。

租西裝係一定無可能。而且如果你要我同個燕住尾件衫閃哂既男人行出黎。我應該會笑死左!所以一開始我已經諗住佢套西裝係一定要買走。

睇左咁多個12SS 同12AW既貓步。我個人對Agnes b.既幾有興趣。簡單得黎又有D款。而且佢大部份既款都係比廋人著既。襯佢放假。我地又去試下。

咁岩做緊20%off。仲要好好笑比我見到件“近“兆南恤衫。成事!
好快手!

Tagged , , , , , ,

Leave a Reply

